torsdag 17 november 2011

OM FINA DRÖMMAR

När Christoffer åkte till jobbet så bestämde jag mig för att sova lite till. När jag är sjuk och dessutom var trött på morgonen för en gångs skull så kände jag att det passar bra med några timmars extra chans att bli helt utvilad. 

Och jag började drömma med en gång. Normalt sett drömmer jag väldigt skumma, hallucinogena saker med mycket färger och förvirring. Idag handlade min dröm om slott, riktigt gamla skolor med bänkar (älskar) och en kod som vi inte fick tag på hur mycket vi än försökte. Ringde en kompis och insåg att jag hade fel nummer på kontaktlistan så jag kom fram till en kändis istället. Vaknade av att det kändes som att någon skakade mig väldigt hårt och med obehaget i magen så kände jag att det var mobiltelefonen som vibrerade. Tack, Christoffer, för att du väckte mig från den finaste och mest normala drömmen jag har haft på evigheter. 

Jag klippte mig igår förresten, och på grund av att min bruna utväxt såg hemsk ut och hennan har börjar gå ur håret så färgade jag det svart också. Nu när jag har chansen att ta fram min naturliga hårfärg ska jag nog göra det, men det får bli nästa projekt. Håret är väldigt väldigt kort, några centimeter hår finns kvar högst upp på huvudet, men jag är nöjd - bara det får växa några centimeter till. Ska bara låta mig själv smälta det faktum att jag återigen är hårlös så ska ni få se bilder snart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar