onsdag 30 november 2011

OM ATT TA NYA TAG

Efter att ha fått spendera en hel helg med att tycka synd om mig själv och ha möjligheten att dra täcket över huvudet när jag vill så är jag på väg uppåt igen. Äntligen händer det lite saker i mitt annars väldigt enformiga liv.

På lördag har jag fått försäsongens första domaruppdrag och jag är hur peppad som helst. Det blir en riktig utmaning och förhoppningsvis en bra start på säsongen. Bara några timmar efter matchen är det äntligen festivaldags igen - Nordic Rage i Boden har dragit på med en himla bra uppsättning av tunga metalakter och jag ser fram emot att headbanga i stort sett hela kvällen. 

Det finns några nya jobb att söka och jag fortsätter fundera på var jag kommer att ta vägen till hösten. Återigen känner jag mig (något sånär) hoppfull. Så trots att mörkret dominerar dagen och regnet slår hårt på fönstret så är jag på bra humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar