måndag 24 oktober 2011

VAD SÄGER NI OM EN 30-DAGARSUTMANING?

Det cirkulerar så otroligt mycket saker i mitt huvud just nu att jag inte riktigt får ro, och när jag inte får ro kan jag varken skriva eller fungera till 100%. Men vi kör på en 30-dagarsutmaning så får ni läsare som inte känner mig sedan tidigare en chans att lära mig lite bättre. Börjar med dag 1 om en stund, eller imorgon, beroende på om jag blir piggare eller ej. Hoppas att ni tycker det är lite kul i alla fall! 


Dag 1 – Vem är jag?
Dag 2 – 10 fakta ni inte vet om mig
Dag 3 – Betydelsen bakom mitt bloggnamn
Dag 4 – Ett lyckligt ögonblick
Dag 5 – Vad finns i min handväska?
Dag 6 – Ett foto jag är väldigt nöjd med
Dag 7 – En bild från när jag var mindre
Dag 8 – Min förebild
Dag 9 – Mitt favoritdjur
Dag 10 – Någon jag älskar
Dag 11 – Någon jag saknar
Dag 12 – Detta ångrar jag
Dag 13 – En högtid jag längtar efter
Dag 14 – Mitt favoritspel
Dag 15 – Denna veckans planer
Dag 16 – Favorit tv-serie
Dag 17 – Favoritfilm
Dag 18 – Favoritartist
Dag 19 – Det här mår jag bra av
Dag 20 – Det här gör mig ledsen
Dag 21 – Det här hade jag på mig idag
Dag 22 – Min favoritmat
Dag 23 – Min dag
Dag 24 – Mitt favoritplagg
Dag 25 – En outfit jag skulle vilja ha
Dag 26 – Min profilbild på Facebook
Dag 27 – Varför bloggar jag?
Dag 28 – Bloggar jag läser
Dag 29 – Om 10 år
Dag 30 –  Ett lyckligt ögonblick



Translation: Since I have too much thoughts in my head I can't really blog properly. But, let's do a 30 day challenge to give you all a chance to get to know myself a bit better. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar