tisdag 13 december 2011

TODAY I DON'T FEEL LIKE DOING ANYTHING

I fredags stressade jag till Piteå direkt efter matchen var slut, sminkade mig med ena handen, höll ett glas vin i andra och sedan gick vi på fest. När alla gick ut på krogen så gick vi bara ner en trappa och fortsatte dricka alldeles för många glas vin. Avrundade med helt fantastiskt goda hamburgare och vandrare hem klockan fem. Skulle egentligen åkt hem i söndags, och igår, och idag, men istället blir jag kvar tills imorgon. 

Spenderar dag ut och dag in med att laga världens godaste mat, spela alldeles för många omgångar av vändtia och ta långa promenader i vintermörkret för att sedan springa de sista hundra meterna till lägenheten istället för att åka hem. Vill ha en hundvalp, helst igår, men sitter fint ner och väntar på lämpligare tider (läs: att jag ska börja skolan). 

I skrivande stund sitter jag med alldeles för mycket mat i magen och väntar på att få spela några kortspel till, äta lite chips och sedan få krypa ner bredvid Christoffer en sista natt innan jag beger mig mot Luleå igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar