lördag 24 december 2011

OM DA'N FÖRE DOPPAREDA'N

Josefin har varit förbi och gett mig min första julklapp. Hon får hennes i mellandagarna eftersom vi bestämde oss för att byta julklappar såpass sent att jag inte riktigt hann med, men jag vet precis vad jag ska köpa. 

Det är (eller var) fredag, dvs. pizzafredag i mitt hushåll. Även om det på något sätt känns äckligt att äta pizza en gång i veckan under en period på vad som nu är uppe i flera månader så är det rätt fint på något sätt.

Mikaela har varit mitt kvällssällskap. Gått runt hela sunderbyn och pratat om pojkar, relationer och allt annat som kom upp i huvudet. Druckit natt-te och åkt bil en runda.  

Jag har skrattat tills magen gör ont flera gånger och är sådär fånigt nöjd med dagen innan doppareda'n. Imorgon ska jag upp hur tidigt som helst för att åka till farmor och äta grötfrukost. Sedan väntar fika, julbord, ännu mer fika och kanske några julklappar.



God jul fina ni!

1 kommentar:

  1. Hoppas du har haft en riktigt bra jul. Hör av dig någon dag framöver så vi kan ses :)

    SvaraRadera