lördag 10 september 2011

LÖRDAGSTANKAR

Inatt har jag och två fina tjejer haft filmkväll. Vi har fått lära oss att troll existerar i Norge (och att de hatar kristna), hur hemsk en exorcism kan vara och även hur det är att älska en kvinna med en svår sjukdom. Natten avslutades med tjejsnack och en liten biltur i ösregnet. Jag var livrädd efter en vattenplaning och var helt beredd på att en älg skulle hoppa upp mitt på den obelysta 97an och förstöra min dag.

Lugna kvällar är himla fina, och att jag får möjligheten till att sitta uppe länge utan ångest över att inte kunna prestera på fotbollsplanen dagen därpå är ganska oväntat - om än otroligt efterlängtat. 

Nu gör jag mig redo för att döma, sedan har mamma lovat mig en romantisk restaurangmiddag innan jag åker iväg till lägenheten och sover inför morgondagens uppdrag. 

Det känns som en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar